Sup

Materiaal
Wij beschikken over een uitgebreide range Starboard Sups. Van widebody allround sups waarmee je gewoon even kan gaan cruisen tot de meer gevorderde Surf sups om je uit te leven in de golven.

Prijs?
1 Uur:        € 20,00
Extra uur: € 10,00

Gelieve vooraf, telefonisch, je SUP te reserveren.
Je komt best 20' op voorhand naar de surfschool.

Reglement

Wij nemen de tijd om je een woordje uitleg te geven over veiligheid, de heersende meteo en stroming op zee, respect voor het materiaal. Wat je zeker moet weten voor je huurt:

° Betaling gebeurt cash ter plaatse.

° Wanneer je materiaal wil huren, moet je altijd je identiteitskaart meebrengen als waarborg.

° Gehuurd materiaal mag niet doorgegeven worden aan derden of gebruikt worden om les mee te geven aan derden.

° De periode dat je het materiaal huurt ben je verantwoordelijk voor schade of diefstal.

° Bij beschadiging van het gehuurde materiaal wordt de herstelkost aangerekend aan de huurder.

° Bij verlies of diefstal van het gehuurde materiaal zal de nieuwprijs worden aangerekend aan de huurder.

° Al het materiaal dient altijd mooi afgespoeld (spoelen in de zee - zandvrij) te worden terug gebracht.

°Je zorgt zelf voor een persoonlijke ongevallen verzekering. Shorebreak-Surfschool is niet verantwoordelijk voor verwondingen of schade aangericht door de huurder, aan zichzelf, aan het gehuurde materiaal of aan derden.

1326974377_hm2w8455 1327487261_supplash sup-huren